Thursday, April 24, 2008

Please help me!

Some one who's used templates from pyzam, please tell me how I can get a new template from there without losing all my links?

UPDATE 1

Am getting the hang of it now, but am hating how the new template looks.
***Off-to-play-some-more***

UPDATE 2

Hmm...ok, atleast I got all my widgets! The butterfly is pretty, but too big I think. Will put up one of my own pics soon!

Yayy! Thanks for the tip Ankur! I copied only the widgets and it worked. Earlier, I guess I was not copying the entire tag properly and was getting messed up. Me happy now! :)

33 comments:

Ankur said...

i know how to do it :)

so if u need then just send me ur current template and the new one u want... it will be done :)

dont worry even ur own veens know it ...

but above all, how are you and is he better now?

Cheers!!!

aneri_masi said...

@ankur, ok, will send you the current template, but you gotta show me how to do it too!

we're both much better now, back to home-improvement projects, book-shelf setup ho raha hai!

Ankur said...

ok.. listen.. if u know a lil html then u can do it urself, no need send it to me also, but always try this with a sample blog where u have some links...

ok.. first go to the 'edit html' thing in the layout tab... wahan par aap existing template pick karo

usme dekho aapko yeh tag milega

< body >
yahan se lekar end tak
< /body >
pura copy karo aur isse jo aapko new template chaiye, replace this one in that... remove the body there...

and it will be done.. u can try it out urself :)

and good to hear tat u r doing fine :)

Cheers!!!

vEENs said...

woookay.. Ankur will help then :)

τ ħ€ ĐάЎđяёάmёя said...

Ankur's idea is good..I normally design my own...from edit html..
everything from background pic to transparency..but its actually can't be described..so u have to learn as i instruct u den n dere...

at least the stupid pyzam name doesn't come with the template

Pri said...

uhoh...sorry..im technologically challenged! :(

ceedy said...

Okay help is already on :)

--xh-- said...

u can replace the whole body, or u can replace all teh contents between :div id='sidebar-wrapper' " and teh next "div"..and if u take a template from pyasam or what evre site, leave teh site name in teh template.. itz basic courtsey, the daydreamer.. whn u take something, be courteous to leave the link.. or do it yourself....

aneri_masi said...

Thanks all (pri included :p), will try it out today.

-xh-, exactly what I was going to say, I don't mind their name showing up, itna mehnat kiya hai aur phir free mein de rahe hain to why should I take away all their credit.

Ankur said...

there may be a line somwhere like this before the body tag(not in it)

#b-navbar {
DISPLAY: none; VISIBILITY: hidden; HEIGHT: 0px
}


If theres any such line, remove it for once and then check it out...

Cheers!!!

τ ħ€ ĐάЎđяёάmёя said...

di

change mat karo..pyara lag raha hai blog :)

Solitaire said...

So you don't need help anymore?

It looks cool.

BIG Omi said...

naish template ...

gosh there so much in to it , i mean html editting nd stuff, but finaly.. its lookin awwsum..

Neeku said...

naa naa Kashmira... Butterfly saru dekhai che... ! don't remove it :)

Ankur said...

ho gaya na...

acha hai..

kaise ho ab aap log?

SambY said...

i guess the problems already solved... gr8!

Ria said...

Hey thts a nice template lady! :)

aneri_masi said...

@ankur, yayy :) all's well with my world now! Thank you, thank you :)

@sol, samby, yeah, all cool. you like the new look?

@sourish, neeku, ok, will keep the giant butterfly ;)

@omi, ria, thanks for visiting, and for the compliments :) Got the template from "FinalSense".

A said...

Is it solved or u need some more help ?

ceedy said...

cool template...

thai gayu badhhu solve?

BIG Omi said...

yeah...bye and have a fab weekend
tc
Omi

SambY said...

yes.... i like it... i like so i would ofcourse like ur template..but really this one is gr8

Ankur said...

haha.. itna mat bolo.. warna main aapke thanku ke bojh tale dab kar mar jaoonga :P :P

aur yeh batao.. dono kaise ho ab??

aur main bhi shaadi karne wala hoon... same camera milega :P :P :P

hehehehe
hehehe

Cheers!!!

aneri_masi said...

@ankur, we're both back to normal now. whew! I kinda liked being sick though...got all the attention and all. Ab back to work...sigh ;)

And when is your wedding??? Yeh waala camera milega ki nahi depends on how many sisters you have, I have 3, they pooled and bought mine ;P
Wedding mein abhi time ho to blogger pe behnein banana shuru kar do, lol

Ankur said...

haha... i dont make relations for gifts yaar... the person itself is a gift, and the relation too .. warna idea acha tha :P :P

hehehe

good to hear abt both of u n now u r working :)

Cheers!!!

aneri_masi said...

@ankur, hahaha :) Tow main kaun sa seriously bol rahi thi. I didn't get married to get the camera, shappath ;p

How's the weekend going? aaj bhi subah subah uth gaye kya?

Ankur said...

toh aapko laga ki main serious ho gaya

**ROFL :P

nahi yaar.. aaj toh mast neend aayi... 11.30 baje utha :D :D

hehe... aapke wahan toh raat ke 1.30 ho gaye hoge na... jaagte raho hai kya aaj :P :P

Pri said...

heyy i liked the template...its cool! :)
why dont u like it????

τ ħ€ ĐάЎđяёάmёя said...

aur aapki tabiyat kaisi hai and jiju kaise hai ???

vEENs said...

ati sundar

aneri_masi said...

@pri, oh, that was about a previous template I had put. it looked nice in the sample, but bad when I put it here, then I found this one. This I like :)

@sourish, we're both doing good now :) And also got your other comment. Its ok, live and let live, eh?

τ ħ€ ĐάЎđяёάmёя said...

Kindda like that..

aaj pata hai din poora kharab hai mera..aaj unnecessary ladaiya ladi maine bahut saari
at the end of the day..I m in tears.. :(
chhoro
glad ki aap dono thik ho..kisi din aapke hatho se pancakes khaonga :)

Mez said...

Yeah the butter fly takin away too much attention. But i hate brown color :O